Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~iWillDie | użytkownik

imię i nazwiskoKasia adres zarejestrowany07.01.2008 @17:58:05 ostatnio na stronie29.01.2012 @22:38:55

,,The
Best
Of
Us
Can
Find
Happiness,
In
Misery."
(;
no i to by było na tyle..jak narazie..xD
z reguły nie oceniam źle...z reguły.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1383726
digarty114 komentarze2147 posty na forum3

komputer / sprzęt
Nic profesjonalnego, mój mały Olimp..

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~zacieta    08.09.2008 @17:11:22
dzięki
~agnik    04.09.2008 @17:43:35
hehe. dziękuję :D
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~neso    31.08.2008 @01:44:36
dziekuje
~zacieta    29.08.2008 @18:15:10
dzięki
~zacieta    28.08.2008 @11:11:34
dzieki


ps. tak miało być
~Br2    26.08.2008 @20:56:26
~Thebugaj    25.08.2008 @20:25:50
rzucil mi sie w oczy twoj nick. zrobilem dwie rpace pod podobnym hasłem, jakby byla zainteresowana http://www.digart.pl/praca/1842827/Will_I_die.html http://www.digart.pl/praca/1879375/Will_I_die.html
_______
If you won't watch it someone else will
http://bugaj.carbonmade.com/
~zacieta    25.08.2008 @19:02:56
dzieki
~zacieta    19.08.2008 @13:12:51
dzięki
~lostspirit    18.08.2008 @19:23:38
Bo wspomnienia - choćby chciały - nigdy nie umrą...
~BadTear    18.08.2008 @14:10:07
dzięki
~Miririmi    11.08.2008 @11:02:37
dzieki dzis nowa część
~oliwkam1    10.08.2008 @21:23:39
Dziękuje!
~lostspirit    10.08.2008 @19:23:29
dzięki :D
~paulisiunka    10.08.2008 @18:40:52
nom
~Ramas    08.08.2008 @21:44:45
dzieki
~LaColie    08.08.2008 @17:07:43
dziękować; )
_______
habula habula !
~bananos00    08.08.2008 @15:57:45
dzieki bardzo :D
_______
jednego dnia flote mam,
drugiego nie mam bo
dla równowagi frunę w tango...
~martaAv    08.08.2008 @15:40:50
dziękuję
_______
it's my own world.
~izzo    08.08.2008 @15:26:14
~Jolenta    08.08.2008 @15:08:36
dziękuję
~lostspirit    08.08.2008 @11:43:44
no pewnie :D
~lostspirit    08.08.2008 @11:23:56
Chociaż ja chyba będę się rozsiadać często w miejskim autobusie xD
-RandomHero    08.08.2008 @01:02:30
dziękuje pięknie! (:
spokojnej nocy!
pozdrawiam! ^^
~zacieta    07.08.2008 @19:44:26
dzienks...
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt