Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~iWillDie | użytkownik

imię i nazwiskoKasia adres zarejestrowany07.01.2008 @17:58:05 ostatnio na stronie29.01.2012 @22:38:55

,,The
Best
Of
Us
Can
Find
Happiness,
In
Misery."
(;
no i to by było na tyle..jak narazie..xD
z reguły nie oceniam źle...z reguły.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1383726
digarty114 komentarze2147 posty na forum3

komputer / sprzęt
Nic profesjonalnego, mój mały Olimp..

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~agnik    20.06.2008 @12:19:42
o. widzę, że już po zakończeniu :D
i jak tam świadectwo? :D
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~Serij    19.06.2008 @14:11:54
Gracia
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~Serij    18.06.2008 @17:16:49
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~agnik    17.06.2008 @15:28:58
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~Serij    15.06.2008 @20:46:55
Dziękuje
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~dusiiaa    14.06.2008 @21:52:11
dzięki : *
~Serij    14.06.2008 @16:23:05
Gracia
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~agnik    13.06.2008 @16:29:25
to pole ogólnie rośnie na górce. mam w zanadrzu jeszcze bardziej krzywe zdjęcie :P
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~Serij    13.06.2008 @15:22:02
Pieknie dziekuje
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~Serij    12.06.2008 @12:00:43
Deku ju
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~agnik    11.06.2008 @11:57:10
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~Serij    08.06.2008 @13:37:35
GRACIA
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~Jolenta    07.06.2008 @08:48:45
dziękuję
~dusiiaa    05.06.2008 @20:39:30
dzięki bardzo (:
~agnik    05.06.2008 @16:31:02
mam kolorowe i niedługo dodam:P
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~Br2    03.06.2008 @20:10:13
~Jolenta    03.06.2008 @08:55:20
dziękuję, pozdrawiam
~Fanuel    02.06.2008 @22:48:51
z kolorkami było tak, że baterie mi się kończyły i nie zdążyłem zmienić na kolor... tylko zrobiłem tą fotkę i zdechł :/
~agnik    02.06.2008 @21:04:13
no ja myślę! :D
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~agnik    02.06.2008 @20:59:09
hehe a kiedy nowe zdjęcie u Ciebie?
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~agnik    02.06.2008 @20:57:38
jak to nie? fale są na jeziorze :P
dziękuję za oceny
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~DntSLn    26.05.2008 @21:56:12
Dzięki

Fajny avatarek xD
_______
Żyję dla takich chwil, kiedy bierzesz haust powietrza i krzyczysz "chwilo proszę bądź wieczna" - Eldo
~mar3k152    26.05.2008 @21:45:51
no wiesz taka jesteś ja tu pisze komentaż a ty sie nie odwdzieczasz no zobacze jak dam jeszcze komentków czy sie pani odwdzieczy:P
_______
Labor omnia vincit improbus !!!
~agnik    24.05.2008 @11:30:44
dzisiaj nie mam sił na to :P
_______
Dawca.pl
Bądź świadomym dawcą narządów.
~MonsterBlood    23.05.2008 @22:46:54
Dziękować!
_______
http://www.redpunk.digart.pl - pierwsze konto
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 11 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt